Naziv projekta: Mladi investitori u budućnost: financije, posao i društvena uloga (MID-FPD)
KA154-YOU-30CA1A54
Nositelj projekta: UD Dora Pejačević
Trajanje projekta: 1. 1. 2025. – 28. 2. 2026.
Ciljevi projekta:
– jačati građanski angažman mladih kroz učenje o funkcioniranju ustanova i osobne financijske
pismenosti te dijalog s predstavnicima poslodavaca u svrhu zaposlenja
– usmjeriti mlade da razumiju procese unutar ustanove, predlažu promjene i na taj način direktno
utječu na procese koji se na njih odnose
– osamostaliti i osnažiti mlade za izlazak na tržište rada
– kreirati posebni program u Domu u čijoj će provedbi aktivnosti sudjelovati mladi, kako bi
prenosili, dijelili i zajednički stvarali nove ideje zajedno s drugim mladima
✨ Pridruži se Erasmus+ projektu! ✨
Učenički dom Dora Pejačević uključuje se u projekt „Mladi investitori u budućnost“.
Što te čeka?
- Radionice o financijama i zapošljavanju
- Simulacija razgovora za posao s poslodavcima
- Participativni proračun i simulacija rada doma
- Razmjena ideja i druženje s vršnjacima
Kako sudjelovati?
- Prijavi se kod svog odgajatelja ili koordinatora projekta
- Prati oglasnu ploču i web doma
✨ Tvoje ideje mogu oblikovati budućnost – uključi se i pokaži što znaš!
16. 1. – Prvi sastanak radne skupine
Na prvom sastanku radne skupine sastavili smo i objavili Poziv za iskaz interesa za sudjelovanje u
projektu te dogovarali izradu vizualnog identiteta projekta.
14.4.2025. – Simulacija rada doma
U ovoj aktivnosti mladi su u suradnji sa stručnim osobljem doma pripremili simulaciju rada doma kako bi utvrdili na koji se način mladi korisnici mogu uključiti u rad doma, davati preporuke i ideje.
17.09. – 18.09. Participativan proračun
Kroz radionicu učenice su upoznale koncept participativnog proračuna i sudjelovali u njegovoj izradi. Predlagale su ideje, raspravljale o prioritetima i zajednički odlučivali o raspodjeli sredstava. Poseban naglasak bio je na uređenju zajedničkog prostora, čime su izravno utjecali na kvalitetu života u domu. Aktivnosti su pridonijele razvoju financijske pismenosti, odgovornosti i iskustvu sudjelovanja u donošenju odluka.








